Klanttevredenheid

Als dagbestedings-organisatie hechten wij veel waarde aan de tevredenheid van onze gasten. Beleef Dagbesteding zoekt altijd naar manieren om de klanttevredenheid te verbeteren. Opmerkingen, suggesties en klachten worden altijd serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te optimaliseren. We ontvangen daarom graag feedback over onze diensten, van onze gasten en hun mantelzorgers.


Onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek
In de winter van 2020 heeft Beleef Dagbesteding een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder de gasten en hun mantelzorgers van de dagbesteding.  Het onderzoek brengt de mening van de gasten die zorg ontvangen van Beleef Dagbesteding in kaart. 


Beleef Dagbesteding blijft innoveren
Beleef is doorlopend op zoek naar manieren om de zorg die wij leveren te optimaliseren. Suggesties over hoe wij onze kwaliteit of service kunnen verbeteren, kunt u delen door gebruik te maken van het contactformulier, gewoon door te bellen of door langs te komen. De koffie en thee staan klaar. Graag wel even een belletje van tevoren ook in verband met de RIVM maatregelen.


Onafhankelijk advies
Indien u graag onafhankelijk advies wilt kunt u ook kijken op Kiesbeter.nl.
KiesBeter.nl is een openbare zorgportal. Deze portal is bedoeld voor alle volwassen inwoners van Nederland die vragen hebben op het gebied van zorg, zorgverzekeringen en gezondheid. De informatie van kiesBeter.nl is betrouwbaar en kan helpen bij het maken van keuzes op dit gebied.
KiesBeter.nl wordt gemaakt door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Aan kiesBeter.nl werken veel organisaties mee.
Bron: http://www.kiesbeter.nl